Bestuur:
Aan het hoofd van de vereniging staat het - door de algemene ledenvergadering - gekozen bestuur. Het bestuur heeft de algemene leiding. Het (dagelijks) bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester. Naast het bestuur functioneren diverse commissies, te weten: commissie Financiën, sponsorcommissie, jeugdcommissie, seniorencommissie, onderhoudscommissie en de, kantinecommissie.
Voorzitter: |
Vacant |
|
|
Secretaris: |
Erik van Brandenburg |
06-29083859 |
secretaris@sdoo.nl |
Penningmeester: |
vacant |
|
|
Bestuurslid voetbalzaken: |
Frank Brugman |
06-10907331 |
voetbalzaken@sdoo.nl |
Bestuurslid sponsoring & communicatie |
Lars Niels |
06-57537850 |
sponsoring@sdoo.nl |
Bestuurslid accomodatie & facilitaire zaken |
Sander ten Broek |
06-45069617 |
accomodatie@sdoo.nl |
Bestuurslid activiteiten & vrijwilligers |
Vacature |
|
|
Vertrouwenspersoon:
Met welk vragen/verhalen ga je naar een vertrouwenspersoon? Vaak gaat het om ongewenst gedrag van één of meer anderen. Denk bijvoorbeeld aan pesten, discriminatie, agressie en geweld, seksuele intimidatie. Het kan ook gaan om de omgang met mensen met autisme of andere beperking.
Verenigingstaken:
In het kort komt het er op neer dat van ieder spelend lid verwacht wordt dat hij/zij bereid is om -zoveel als mogelijk op basis van hun voorkeur- per seizoen ten minste 12 uur aan verenigingstaken uit te voeren (6 uur in de 1e helft van het seizoen en 6 uur in de 2e helft van het seizoen). Voor jeugdleden t/m –15 jaar (jongens en meisjes) geldt deze verplichting voor een van de ouders of verzorgers.
Coördinatie verenigingstaken |
Vacature |
|
|
|
|
|
|
Kitty: januari / maart / mei / juli / september / november
Tom: februari / april / juni / augustus / oktober / december
Commissie Financiën:
Binnen deze commissie wordt zorg gedragen voor de financiële administratie (dagelijks voortgang, begroting en jaarrekening) van de vereniging. De penningmeester maakt deel uit van het dagelijks bestuur en draagt zorg voor het vormgeven van het financieel beleid.
Seniorencommissie:
De belangen van de senioren worden in eerste instantie behartigd door de seniorencommissie (inclusief wedstrijdsecretariaat).
Aanspreekpunt |
Tonny Jansen |
06-23606288 |
|
Wedstrijdsecretaris |
Jaco van Dijken |
06-27023785 |
jaco007t@hotmail.com |
Scheidsrechterscoördinator |
Arthur Midden |
06-53227557 |
|
De begeleiding van de teams treft u aan onder senioren
Jeugdcommissie:
De belangen van de jeugd worden in eerste instantie behartigd door de jeugdcommissie (inclusief wedstrijdsecretariaat). Bij de jeugd functioneren per leeftijdscategorie zogenoemde "aanspreekpunten". Zij fungeren als vraagbaak voor de begeleiding van de diverse teams, maar eveneens voor de jeugdleden en de ouders van de jeugdleden.
Voorzitter |
Pascal Bakker |
06-10614132 |
jc@sdoo.nl |
Voorzitter |
Marnix Groenendijk |
06-25011602 |
jc@sdoo.nl |
Wedstrijdsecretaris jeugd |
Jaco van Dijken |
06-27023785 |
jaco007t@hotmail.com |
Scheidsrechterscoördinator |
Arthur Midden |
06-53227557 |
|
Aanspreekpunt MO15-MO20
|
Vacature |
|
|
Aanspreekpunt JO15-JO19
|
Marnix Groenendijk
|
06-25011602
|
jc@sdoo.nl
|
Aanspreekpunt JO11-JO13
|
Pascal Bakker
|
06-10614132
|
jc@sdoo.nl
|
Aanspreekpunt JO7-JO10
|
Rik Haverkamp
|
06-50403904
|
jc@sdoo.nl
|
De begeleiding van de teams treft u aan onder junioren en pupillen
Activiteitencommissie:
Gedurende het seizoen orrgansieert deze commissie diverse activiteiten. Te denken valt hierbij aan het Van Balgooitoernooi, dartavond en Sinterklaas (voor onze jongste leden).
Onderhoudscommissie:
De Onderhoudscommissie adviseert het bestuur inzake het te plegen onderhoud aan de accommodatie (inclusief wedstrijdmaterialen etc.) en zorgt vervolgens - hierbij ondersteunt door diverse vrijwilligers - voor realisatie hiervan.
Sponsorcommissie:
De sponsorcommissie heeft als taak het verkrijgen van sponsors voor onze vereniging en daarnaast het onderhouden van de contacten met deze sponsors.
Kantinecommissie:
Binnen deze commissie wordt zorggedragen voor de bemensing van de kantine tijdens de openingstijden. Daarnaast wordt zorggedragen voor de inkoop van drink- en etenswaren. Onze kantine draait met vrijwilligers. Deze vrijwilligers draaien per toerbeurt kantinedienst.
Aanspreekpunt |
Lyda van Aggelen |
026-4722912 |
|
Inkoop |
Erik Polman |
06-10654826 |
|
Online communicatie: